Mam problem. Córka prowadzi hotel. Zamówiła ekipę, która montowała meble w pokojach. Jak się okazało nie zostały one prawidłowo wykonane i nie pasują niektóre elementy. Moja córka bardzo się zdenerwowała bo w meble na wymiar zainwestowała całe swoje oszczędności.
Rzeczoznawca meblowy i złe meble
Hotel ma ruszyć w lipcu a teraz zapowiada się, że termin ten nie będzie możliwy. Chciałabym pomóc córce i szukam jakiegoś rozwiązania. Moja koleżanka poleciła mi żebym skontaktowała się z jej wnuczkiem. Kamil jako rzeczoznawca mebli hotelowych pracuje już trzy lata. Jest specjalista bardzo cenionym w swoim fachu. Ma wiele klientów, którym pomógł w takich sprawach. Dzięki jego pracy nawet udało się wygrać kilka spraw w sądzie gdy wykonawca nie godził się na ugodę. Kompetentny rzeczoznawca meblowy nie był znany mojej córce. Nie wiedziała, że specjalista może jej pomóc w takiej sprawie. Wycena mebli przez pana Kamila może została wykonana dwa dni po naszym telefonie. Rzeczoznawca mebli hotelowych ustalił, że meble nie zostały prawidłowo docięte i niektóre elementy są za małe a niektóre za duże. Prawdopodobnie stolarz dokonał złego pomiaru i dlatego pojawił się problem. Rzeczoznawca nas uspokoił. Powiedział, że pomorze nam napisać pismo. Postara się także żeby jak najszybciej uzyskać jakieś porozumienie. Rzeczoznawca zdaje sobie sprawę, że nie możemy sobie pozwolić na niedotrzymanie terminu otwarcia hotelu bo mamy już rezerwację. Następnym razem poleca odbiory techniczne mebli, które wykluczają takie sytuacje. Jak się okazało stolarz wiedział, że popełnił błąd. Pismo nawet nie było potrzebne.
Meble prawidłowo wykonane miały zostać doręczone w ciągu tygodnia. Stolarz sam je zamontuje. Córka nie będzie musiała za montaż dodatkowo płacić. Ciesze się, że ta sprawa tak się skończyła